Projektowanie wizytówek

Wizytówka to mały kartonik, który zabieramy ze sobą na każde ważne spotkanie. Zwykle ma kształt prostokąta, więc jak zachęcić swoich przyszłych klientów do wybrania naszych usług?

Po pierwsze musi być pomysł, bo bez dobrego pomysłu nasz wysiłek pójdzie na marne.

Pomysł jest najważniejszym punktem w tworzeniu wizytówki, a najlepiej, żeby mieć z trzy rodzaje wizytówek, bo nic nie zaskakuje klienta, kiedy może coś wybrać. Jesteś piekarzem? Czemu nie odwzorować kształt chleba na wizytówkę? Dodać potrzebne dane kontaktowe, a klient będzie pamiętał, że zna dobrego piekarza. Na podobnej zasadzie działa z innymi pracami. Dlatego kształt jest bardzo ważny- nie musi mieć kształt zwykłego prostokąta.

Kolejnym punktem w zachęcaniu naszych przyszłych klientów jest… faktura papieru, na którym podajemy nasze dane kontaktowe i logo firmy – może być gładka lub chropowata albo z dodatkiem alfabetu Braille’a, który jest pomocny niewidomym, przez co firma zyska uznanie. Nasuwa się pytanie: jakich kolorów użyć?

Jeśli mamy bloga w kolorach zieleni to wizytówka też powinna je mieć – estetyka jest ważna w zapamiętaniu naszego wizerunku. Jeśli nie będzie spójnej kolorystyki to wtedy klient myśli, że się pomylił albo, że zgubił wizytówkę i nigdy się nie skontaktuje.